Csak azért mert ha nem tudod akkor nem ismered a vevődet, ha nem ismered akkor nem tudod merre barangol a neten, és ebben az esetben nem is találkozik a Te weblapoddal.
Az a célod, hogy látogatókat szerezz akikből jó vevőt tudsz "faragni" és akik vásárolnak majd tőled. Nem egyszer hanem többször. Ezért ugye mindent megteszel mint egy jó kereskedő. Régen az igazi kereskedő is a vevője elé ment, beszélgetett vele és közben megismerte, hogy mire vágyik, mire van szüksége.
Például ha a vevőd fogyni szeretne:
- akkor az a dolgod, hogy ott jelenjen meg a hirdetésed ahol ő keres.
- olyan link hálózatot építs ahol azok járnak akit a te cuccod érdekel,
- olyan szavakra kell optimalizálni a lapodat amit a keresőben keres.
- arra az érkezési oldalra kell vezetned Őt a hirdetésből, ahol a legtöbb információt megkapja
Hallottál a tartalom marketingről? A lényege röviden az, hogy informálod a látogatót. Olyan tartalmas oldalakat készítesz ahol a termék másodlagos szerepet kap, első az értékes informálás. Hiszen ez a honlap legfontosabb eleme.
Lényegre törő, jól felépített, képpel vagy videóval, szöveggel jól tagolt, megfelelő kulcszszó sűrűséggel ellátott tartalom a lapod lelke.
Emellett még adj ingyen letölthető anyagot, hogy minél több információja legyen Tőled arra vonatkozóan, hogy mi a megoldás, mi a válasz a problémájára.
Ezeket az anyagokat adhatod csak úgy is, hogy nem kéred el cserébe az adatait, de ha bölcs vagy adhatod úgy is, hogy a feliratkozásért, az adataiért adod oda. Hiszen az adatbázisodat szeretnéd növelni, ennek legkorrektebb módja ez. Te is adsz és kapsz, Ő is ad és kap.
Nyerő-nyerő kapcsolat indul aminek eredménye, hogy nem "eladsz" hanem "engeded, hogy vegyenek".
Na ez az igazi kereskedés a neten, és itt kezdődik a nyomulásmentes MLM!
Na ez az igazi kereskedés a neten, és itt kezdődik a nyomulásmentes MLM!
Szép napot Neked!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése