Például a válságnak, a weboldalakra kimutatható jó hatása is van.
Mégpedig azóta a tartalommal sokkal többet törődnek a weboldal tulajdonosai. Frissebb infókat és gyakrabban közölnek, többször frissítik a weboldalt, javult a kapcsolattartás a látogatókkal és sorolhatnám.
Rájöttek, hogy a social-média terjedésével együtt, a piaccal másképp lehet és kell kommunikálni mint addig.
Mert a régi kommunikáció bizony néha igen hasonlított a nyomulósmlm-es hírlevélhez, miszerint majd minden hírlevélben volt vásárlásra buzdító ajánlat.
Azzal, hogy a facebook típusú kapcsolattartás elterjedt, a cégek tulajdonosainak egyszerre csak lett arcuk, karakterük.
Megismerhetjük a véleményét, humorát, érdeklődési körét vagyis megismerhetjük mint embert.
Mondhatod most, hogy ugyan már miért kell ismerjem egy cégtulaj izlését amikor csak a termékére van szükségem?
Egyszerű.
Mert egy hasonszőrű gondolkodótól nagyobb bizalommal vásárolsz Te is.
Ha egy barátságtalan és goromba ember állt a pult mögött, mondd mennyire szívesen vettél tőle cipőt a gyerekednek?
Lehet, hogy ha kellett megvetted de másodjára már tuti, ahhoz mentél aki adott egy mosolyt, beszélgetett a srácoddal, megköszönte, hogy nála vásároltál.
Vagyis hozzáadta saját magát, adta a személyes értékeit a vásárlásodhoz. Bíztál benne és ide szívesen vissza is mentél.
Ezt a személyességet az interneten az ilyen oldalak helyettesítik mint a twitter, facebook és hasonlók vagy a klubok. De csak annak aki felvállalja magát.
Ez a bejegyzés is azért született, hogy bíztassalak, bátran add magad a facebookon.
Legyen véleményed, szólj hozzá dolgokhoz, posztolj, (ne csak cicás, virágos dolgokat) hanem saját véleményt, gondolatot, történetet.
Hagyd a terméket a csudába még.
Csak legyél jelen, legyen véleményed, keress, barátkozz létesíts emberi kapcsolatokat.
Legyél ott először emberként majd aztán jön a többi magától.
Hogy hogyan, arról is beszélgetünk itt a blogon.
Na! Ugye te így vagy ott a facebook-on!
Mégpedig azóta a tartalommal sokkal többet törődnek a weboldal tulajdonosai. Frissebb infókat és gyakrabban közölnek, többször frissítik a weboldalt, javult a kapcsolattartás a látogatókkal és sorolhatnám.
Rájöttek, hogy a social-média terjedésével együtt, a piaccal másképp lehet és kell kommunikálni mint addig.
Mert a régi kommunikáció bizony néha igen hasonlított a nyomulósmlm-es hírlevélhez, miszerint majd minden hírlevélben volt vásárlásra buzdító ajánlat.
Azzal, hogy a facebook típusú kapcsolattartás elterjedt, a cégek tulajdonosainak egyszerre csak lett arcuk, karakterük.
Megismerhetjük a véleményét, humorát, érdeklődési körét vagyis megismerhetjük mint embert.
Mondhatod most, hogy ugyan már miért kell ismerjem egy cégtulaj izlését amikor csak a termékére van szükségem?
Egyszerű.
Mert egy hasonszőrű gondolkodótól nagyobb bizalommal vásárolsz Te is.
Ha egy barátságtalan és goromba ember állt a pult mögött, mondd mennyire szívesen vettél tőle cipőt a gyerekednek?
Lehet, hogy ha kellett megvetted de másodjára már tuti, ahhoz mentél aki adott egy mosolyt, beszélgetett a srácoddal, megköszönte, hogy nála vásároltál.
Vagyis hozzáadta saját magát, adta a személyes értékeit a vásárlásodhoz. Bíztál benne és ide szívesen vissza is mentél.
Mindenhol az ember van mögötte.Legyen az tablet, okostelo, laptop vagy a fész. |
Ez a bejegyzés is azért született, hogy bíztassalak, bátran add magad a facebookon.
Legyen véleményed, szólj hozzá dolgokhoz, posztolj, (ne csak cicás, virágos dolgokat) hanem saját véleményt, gondolatot, történetet.
Hagyd a terméket a csudába még.
Csak legyél jelen, legyen véleményed, keress, barátkozz létesíts emberi kapcsolatokat.
Legyél ott először emberként majd aztán jön a többi magától.
Hogy hogyan, arról is beszélgetünk itt a blogon.
Na! Ugye te így vagy ott a facebook-on!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése