2021. máj. 2.

Visszatérés egy csepp multidézéssel

Igen kedves régi munkatársaim és ismerőseim. 

Hosszú kihagyás után megint hallatom a hangomat mert ismét MLM-ezek. ( Mint Moldova mondta egyszer régen, hogy "Akit a mozdony füstje megcsapott" ) ugyanígy, igazából én sem tudtam végleg kiszeretni ebből a szakmából, pedig hányszor éreztem azt, hogy amiről beszélek az a falakon kívül máshoz nem jut el agyilag. Igen, kedvemet vette az a sok nyomulós és erőszakos megközelítés amit tapasztaltam. Sokan lejáratják ma is ezt a fajta vállalkozást mert ész nélkül erőltetik emailen, mesengeren és mindenütt, hogy vegyenek és csatlakozzanak. ÍGY TILOS!

De ebből mai szemmel azt látom, hogy van mit javítani az MLM ázsióján és ha csak egy maroknyi üzletépítő fogja csak jól megközelíteni és csinálni a dolgát akkor már megérte ismét szórni az igét. Szóval remélem, nem az út szélére a porba szórom a magokat hanem olyan helyre ahol azok meg is fognak eredni.  

Szerencsére egyre több jó példát is láthatunk és kedves új MLM-es, kérlek nézz utána, hogy hányan és hányan tanítják azt, hogy hogyan építs ma korrektül üzletet és csak onnan tanulj.
Vedd elő a józan eszedet és azt cselekedd ahogyan te is szivesen megismernél egy új terméket vagy kereseti lehetőséget. Ez volt és ez lesz a fő témánk a blogon, úgyhogy ha szeretnél bátran szólj hozzá akár itt vagy a Fb csoportban.

Rólam:
Az életemet a külföldi munka felé irányítottam de a több mint 10 év kihagyás alatt, be kell vallanom, hogy sokszor kerestem olyan a céget ahol ismét megtalálnám a helyemet és olyan sikereket érnénk el a csapatommal mint anno. 

Most utólag látom csak, hogy igazából nem is akartam sehova úgy elkötelezni magam mint 2005-ben az akkori friss, mégis az egyik legsikeresebb magyar MLM céghez a YessPlus-hoz. Mert ez lett számomra a mérce, az etalon és az első MLM-szerelem. 

Mert az akkori vezetés olyat álmodott és valósított meg a magyar piacon ami megelőzte azt az MLM kort amit akkoriban éltek más cégeknél. Sajnos sok cég a mai napig nem nyújt marketing támogatást fele olyan mértékben sem, mint amit mi kaptunk 2005-ben. 

Ezért is történhetett, hogy úgy a termékek mint a (leg)felsővezetés és az az egyszerű másolhatóság sokunknak szimpatikus lett. 

És mi használtuk is ezeket az ingyen kapott eszközöket. A cégünk pedig példátlanul jó partner volt. Magas visszajuttatással és sok egyébbel támogatott minket, többek között olyan online marketing eszköztárat dolgoztak ki és adtak nekünk ingyen amikkel gyerekjáték volt havonta megduplázni az eredményeinket. Sok-sok évig sehol nem láttam ezt a sokrétű, jól átgondolt online marketing támogatást. 

Azóta sok víz lefolyt a Dunán és ma természetes, hogy egy üzletépítő rendelkezzen a központi webáruházon kívül más üzletépítő eszközzel is. 
Vannak cégek ahol szívesen dolgozok ismét, amikor eljön az ideje azt is megmutatom, hogy én most hova tettem le a voksomat, ki felel meg az elvárásaimnak.

Addig is várlak itt, és az ismét beindított Fb csoportban.

Szeretettel WiPiroska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése