2010. márc. 8.

Miért itt blogolok? / A Tied hol van?

Kis hozzáértéssel, könnyen megcsinálhatsz magadnak egy wordpress weblapot.
Bár én nem tartozom azok közé aki vette a fáradtságot megcsináltam volna de annyira belelátok, hogy ha akarnám megcsinálnám és tudnék bele tenni sok hasznos funkciót ami kell, akár blogot is.

Most ezért, a blog miatt ragadtam tollat. Mert ha wordpressben csinálsz lapot akkor a blogodat is természetesen megcsinálod hozzá, hogy az: egy design, egy lapon, egy kézben, stb stb... legyen.
De miért is olyan természetes ez? Muszály mindenhez értened? Miért nem azzal foglalkozol ami a munkád, a saját terméked, céged marketingjével, a munkatársaid aktívabbá tételével, a weblapodra tennivaló friss termék vagy szolgáltatás információ átadásával. Mert abból lesz neked pénzed!
Erről az tud többet mesélni az aki felépítette már nulláról a weblapját, bloggal és minden hozzávalóval együtt. Ha már kész (egy weblap sosincs kész) o.k. jól működik. De mennyi éjszakát, családtól vagy aktív emberek betanításától elvett óraszámot tud a leltár másik oldalára tenni aki ezt az utat választotta?

Tisztázzuk: Én jobban szeretek kész bloggal dolgozni és senkit nem beszélek le arról, hogy maga álljon neki. Azokról beszélek akik jobban szeretik ezt fenntartani mint a nulláról kialakítani, jobban szeretnek mindjárt cikket írni, kapcsolatot építeni mint kibogarászni annak a helyes működését.

De van egy másik dolog amit én erről gondolok. Itt vannak ezek a nagy blogszolgáltatók mint a blog.hu, blogter, blogspot, .. ahol egy mozdulattal a regisztráció után már kész is vagy, kint is vagy. Neked csak a cikkeket kell jól megírni, mögétenni egy vevő útját segítő koncepciót és kész vagy. Utána foglalkozhatsz a blog mögötti rendszered fejlesztésével mert az a Te igazi feladatod!

Magam részéről nem csak a kényelem miatt vezetem itt a blogomat. Nekem tetszik az a háttér ami ezek mögött van. Tetszik az, hogy ha olyan a cikkem, a látogatások, bármi akkor a címlapon szerepelhet a blogom. Mögém tesznek sok olyan funkciót ami kész van és nekem elég "csak" azzal foglalkozni amit szeretek, amihez értek.

Beszéljünk arról is, hogy egy régebbi blogot új helyre átvezetni, milyen látogatottsági eredményeket mutat.

Vitabeindító cikkem az én véleményemet tükrözik, ami egy író kényelmes álláspontja. Ezzel kell és lehet vitatkozni! Itt bent majd lent>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése