2010. márc. 1.

"Regelj be!" - szólít meg a közösségi tudorom


Igen ezt mondja és igaza van! Regisztrálj be és mutasd meg magad a közösségi oldalakon.

De hol? Melyik oldalakon? Hol igen és hol nem? És mit vegyél figyelembe? Egyáltalán mennyit foglalkozz vele? És mit írj vagy miről ne írj? ....

Sok kérdés van még ezzel a fránya sok közösségi oldallal kapcsolatban. Pár éve jelen vagyok a legjelentősebbeken de igazából nem arra használtam amire valók.
Inkább semmire nem használtam pedig már látni vélem mekkora mocorgást hagytam parlagon.
Így hát én is most tanulom, hogy mit hol hogyan tegyek vagy ne.
De gyere velem ide és ismerjük meg együtt a közösségi oldalakat, hiszen a szakmánknak meg kell újulnia. Egyre több kontár ugri-bugri mlm-es van akiknek még sokat kell tanulni. Ha Te másképp akarod csinálni, jobban mint mások akkor nézd meg a váraljay blogját.
Utána gyere velem fészbukkolni......:-)

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

1 megjegyzés:

  1. Névtelen04:52

    http://hu.grepolis.com/invite-15542-hu2


    1000 pontot el kell érni !

    VálaszTörlés