2009. jún. 15.

Ha nincs vállalkozóid mit tehetsz? 1 rész

Amíg az offline mlm világban katalógusból (avon, oriflame,...) árusítottál a munkatársaidnak, addig sem lehettél nyugodt mert amelyik hivatal akart az úgyis talált volna fogást rajtad. Hajjaj! Főleg, ha be sem vallottad. Na de előre nézzünk, hogy most mi a helyzet.
Az MLM cég számítógépes regisztrációt vagy írásos szerződést (nem munkaszerződés) köt Veled regisztráció, jelentkezési lap, tagság, egyéb ... néven. Független termékforgalmazó lettél.

Ez feljogosít a terméke, szolgáltatása forgalmazására vagyis a promótálás a feladatod. A rendelés szállítás, számlázás nem a Te gondod és ez jó is így mert ha nem vagy vállalkozó akkor úgysem tudsz a feltételeknek megfeleni, így pedig a vevő korrekt kiszolgálást kap. Ez odáig rendben van.

De mi is a helyzet Veled?

Marketinghez, termékhez, emberekhez lesz közöd. A munkád promóciós jellegű, otthon végezhető, talán távmunkának hívható munka.
O.K., tudom hogy jogilag nem ez a kategória. Pedig távmunka, otthonról végezhető, csak nem munkaszerződés köt az anyacéghez.
A lényeg, hogy ha ezt a cikket olvasod egyben biztos legyél! Bármennyire is furcsa így leírva, néhány dolog, mégsem az csak el kell helyezni magadban, hogy mit tehetsz és mit nem. Az egyik legnagyobb emberi fejlődést és szabadságot adó munka van a kezedben. Tudd, hogy az MLM munka egy törvényesen végezhető és ha a célod az, hogy kereset és minden szempontból szép álmod legyen, hát jól döntöttél. Csak azért írok ezekről Neked, hogy tisztában legyél a dolgok állásával. Tehát ne add fel ilyen könnyen mert mondok még ennél furcsábbakat is, csak hogy tiszta legyen a kép és ha elszánt vagy akkor remélem örülsz, hogy ma megláthatsz olyan dolgokat is amire nem biztos, hogy most gondolnál.

Ott tartottunk, hogy nem vagy vállalkozó. Akkor a Független forgalmazói státusz mire ad jogosítványt? Mekkora a mozgási lehetőséged a gazdaságban? Mit kell és mit nem szabad megtenned? (ezért lesz több részes ez a cikk)

A munkádat lehet on-line és offline végezni. Most on-line nézzük mihez kezdesz. Az on-line eszközök megvannak, tételezzük fel kaptál az induláshoz minimum egy klón weblapot amit elkezdesz promózni a neten. Ha csak ennyivel engedtek a netes munka utadra, nem vagy jól eleresztve. De a java eztán jön.

Pl. Linképítés közben rájössz majd, hogy egyre több helyen visszautasítják a nevedre vagy az ID számodra kódolt webáruházadat mert csak klón és így többezer-többtízezer ugyanilyen lap van már kint a neten. Ez nem egyedi.
Nem tudod a tartalmát fejleszteni, frissíteni, aktualizálni.
Kezded már érteni, miért kell majd saját lap saját domainnel saját tartalommal saját értékeiddel?

A gugli szintén értéket szeretne adni a keresőkben, a beírt kulcsszavakra.
A pókjai tehát azt pásztázzák, hogy melyik lap felel meg a keresés algoritmusainak. Végigpásztázzák a friss, értékes tartalmat, kulcsszavakat rádmutató releváns linkeket, stb stb és még sok-sok mindent. Hát jobb ha tudod, a tucatáruházad és a tucatoldalad nem felel meg a feltételeknek annyi szent.

Ha egy lenne belőle, bizonyára nem lenne gond, de gondolj csak például az egyik népszerű magyar webáruházra. Az 5 évük alatt belőlük is legalább 50.000 db van már a neten! És ... és ez egyre több lesz, mindegyik stabil és méltán népszerű üzletben.

Mi akkor a járható út?
A következő bejegyzésekben...folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése