2009. jún. 4.

Miért interneten?

Vakvágányon jár az aki még mindíg azt erőlteti a munkatársainak: hogy ha kilépsz a lakásodból akkor mindenki a belépő jelölted lehet, csak találd meg hozzá a belépő mondatot. Vagy arra bíztatja, hogy hagyja nyugodtan az internetet, megy az MLM a régi szabályok szerint, a régi jól bevált jelöltkutató (üldöző) módszerekkel.
Én is éppúgy útálom a méteres szabályt mint a Kajárik Béla. Kb 2 éve, hogy nála olvastam erről ilyen nyiltan először és ez éppen egybevágott azzal az idővel amikor feleszméltem, hogy nem kell az ismerőseimet zaklatni azért, mert én éppen most egy MLM cégnél dolgozom.
Tudom, hogy az előző domain név választásos bejegyzés után nem ez a téma következett volna, de vannak olyan visszajelzések amik erre késztetnek, hogy ezt megírjam. Nem mehetek el szó nélkül amellett, hogy ha az interneten dolgozhatunk kultúráltan, mások személyes zaklatása nélkül, akkor miért kéne erről lemondani és visszamenni a kőkorszakba a kőbaltáhozakkor amikor birtokában vagyunk az űrhajónak!

Kedves olvasóm figyelmedbe ajánlok egy ide vágó cikket Kajárik Béla tollából: http://karriertipp.hu/cikkek/robiamegasztar.htm
Kellemes olvasást

1 megjegyzés:

  1. Abban igazatok van, hogy nem kell folyton "jelöltkereső üzemmódban" lenni, és én is utálom az "egyméteres szabályt". De abban szerintem nincs igaza Bélának, hogy "többé már nem lehet a hálózatot építeni a konyhaasztal mellett, az ismerőseidre és a baráti köröd tagjaira alapozva". Lehet, csak nem úgy, hogy rájuk repülsz, hanem úgy, hogy hagyod, hogy ők érdeklődjenek! És ezt meg lehet csinálni a régi kapcsolataiddal is, és normálisan, minden nyomulás nélkül, úgy, hogy nem lesznek fájó visszautasítások! Tonk Emiltől és Tom "Big Al" Schreitertől is lehet ezekről tanulni.

    VálaszTörlés