2009. jún. 15.

Ne ronts ajtóstul a házba, vagyis ne webáruház nyitással kezdj!

Szóval adj előbb értékes információt!
Vállald fel Magad, tanulj, képezd Magad! Ki vagy te? Értesz hozzá? Tudod miről beszélsz? Tudod mire jó és kinek jó az ajánlatod? Akkor mondd el annak a csoportnak akikhez szólni akarsz de az ajtófélfát hagyd meg. Menj oda ahol a leendő vevőd mozog, ahol most érdeklődik! Adj esélyt, hogy Rád találjon, adj minőségi információt, hogy érezze, hogy Te leszel a megoldás a problémájára. De ne ronts rá ajtóstul!
Cikkezz, blogolj, legyél jelen szakmai fórumokon, lapokon, tanulj meg twitterezni, használd a facebookot, netlog, ning, stb oldalakat. Figyeld a SocialMarketing területet.
Ha simán csak kisebb áruházat nyitsz a nagy mintájára, az mennyiben ad értéket a látogatód számára? Képzeld Magad a látogatód helyébe, bújj a bőrébe egy kicsit (és mindíg).
Milyen üzenete van ennek? Vásárolj vásárolj vásárolj!
  • Nem baj, ha nem értek még hozzá, te csak vedd meg tőlem!
  • Nem baj, ha azt se tudod ki vagyok de vásárolj tőlem!
  • Nem baj, ha nincs kereskedői engedélyem, vásárolj tőlem!
  • Nem tudok még semmit de nyitottam rá egy webáruházat ezért vegyél tőlem!
  • Érzed már, hogy ezer sebből vérzik ez a megközelítés?
Itt egy egyperces video webbolt-paródia, hogy jobban érzékeld miről beszélek.


Mi legyen az első tennivalód?
Mutasd meg Magad, hogy ki vagy és mi a mondandód, mit képviselsz. Szólj hozzá közösségi klubokban a kiválasztott témádhoz. Indíts önállóan ilyen klubot, blogot, gyüjtsd magad köré az érdeklődőket. Töltsd meg tartalommal, értékes tartalommal az oldaladat.
Látod? Még mindíg nem az áruházat nyitottad meg de már jöhetnek az érdeklődőid, gyűlnek azok az emberek, kapcsolatba kerülsz Te is olyan csoportokkal akiknek az érdeklődése közös a tiéddel. Kérik a hírleveleidet, hozzászólnak, olvassák a blogodat, kapcsolatod épül más on-line mlm-esekkel vagy érdeklődőkkel, tapasztalatot cseréltek. Elindult körülötted a vérkeringés.

Nem, nem mond ellent az eddigi biztatásnak, hisz eddig arról beszéltem, hogy legyél önálló, indíts weblapot, így adsz egyedi megjelenést, hangot magadnak. De gondold végig, mikkel találkoztál eddig? Klón lapok klónlapjaival vagyis önkéntes áruházi másolatokkal! Hisz az AdWords reklámokban folyton ezt látod, hogy egy perc és kész az áruházad. Vigyázz mert elég a másolatokból!
Nem azért választod az önálló domain nevet, weboldalt, hogy a klón áruházadat te is lemásold és tovább klónozd egy kisebb, a neked szimpatikus termékekre szorítkozva.


Ha megvan az MLM céged, megvan a domain neved, akkor nem szabad a céged mellé neked egy termékekkel, képekkel, (kimásolt) leírásokkal megtöltött webáruházat nyitnod.






Még nem és így
nem!
Több okból sem (egyik a kezdeti tapasztalatlanságod, aztán a másik a törvényesség betartása de gondolj a másolódásra is, hisz ezt adod tovább,ezt az igénytelen másolást?) de ezekről később még beszélünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése