2009. júl. 21.

Jól megkaptam a magamét!


Kedves ismerőseim telefonáltak, hogy mit akarok a blogban a "ha nincs vállalkozóid" féle cikkekkel?
Szerintük elvettem a kedvet attól, hogy webes értékesítésre vállalkozzon eztán az olvasó termékforgalmazó.
Mondd! Te is úgy gondolod, hogy a tények nem ismerete jobb lenne?
Jó lenne vakló módon belevágni majd a falba ütközés nyomait gyógyítgatni?
Én tudom, hogy inkább tényfeltárás és nyílt beszéd volt az előző 4-5 cikk de ennek eldöntését Rátok is bízom. Értetek szóltam mert ezek a tények. Én magam is a saját cégemmel csak Függetlenként, vállalkozói nélkül dolgozom tehát hidd el kedves olvasóm, tudom miről beszélek amikor azt mondom, adj el úgy, hogy ne nyiss webboltot. Adj el úgy, hogy nem erőlteted senkire a portékádat. Adj el úgy, tanulj meg úgy eladni, hogy a vevőd mégis türelmetlenül keresse a megrendel gombot! Sokkal nehezebb dolgod van és több ismeretre van szükséged. Ígérte valaki már, hogy könnyű a pénzkereset? Ígérte valaki, hogy a siker csak hullik mint a hó? Ha igen, ne higyj neki!
A kapcsolati marketing, az internetes vásárlói szokások, egy kis weboldal ismeret, szövegírás, adatbázis gyüjtés, hírlevelek, sales oldal, látogatottságnövelő eszközök, szóval jókora adag új ismeret birtokában sikerül. És minden szempontból megéri!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése